.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کمک یک میلیارد ریالی استاندار مازندران در جشن گلریزان
شمال نیوز: ربیع فلاح ، استاندار مازندران یک میلیارد ریال در جشن گلریزانی که یکشنبه شب در ساری برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد برگزار شد ، کمک کرد .

به گزارش شمال نیوز، جشن گلریزان استانی در باشگاه برق مازندران در ساری برگزار شد و در آن علاوه بر مسئولان استانی ، 350 تن از خیران استان هم حضور داشتند.

بر اساس اعلام مدیرعامل ستاد دیه مازندران در مجموع در پایان این جشن مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال برای آزادی زندانیان سیاسی کمک نقدی جمع آوری شد.

استاندار مازندران در این جشن گفت : حیثیت بسیاری از افرادی که در بند هستند کمتر از ما نیست و آنان به دلیل برخی مشکلات ناخواسته این چنین گرفتار شدند.

فلاح افزود : یک سری جرائم وجود دارد که دستگاه قضایی و حاکمیت هم نمی توانند نسبت به آن اقدام کنند ، چون دارای شاکی خصوصی است و خود مردم باید این مشکلات را رفع کنند.

استاندار مازندران برای نمونه ؛ دیه تصادفات ناخواسته و بدهکاری و دیون مالی را از جمله این جرایم برشمرد و گفت : از آنجا که این بدهکاری شخصی است ، یکی از راهکارها گرفتن رضایت از شاکیان و راهکار دیگر کمک خیرین است .

وی افزود : حضور در جشن گلریزان و کمک های برای آزادی این دسته از زندانیان می تواند بسیاری از آسیب های اجتماعی جامعه را برطرف کند.

فلاح با بیان اینکه همه ما در قبال زندانیان و خانواده های آنان مسئولیم، اظهار داشت: همه ما مسئولیم چه بسا اگر هر کدام از ما به وظائف خود بخوبی عمل می کردیم، چنین اتفاقی نمی افتاد.

استاندار مازندران با استناد به آیاتی از کلام الله مجید ، گفت : خداوند در قرآن کریم سفارش به انفاق و سرمایه‌اندوزی برای آخرت می کند و پیامبر گرامی اسلام هم از مردم با عنوان عیال خدا نام می برند و تاکید دارند که محبوب ترین انسان ها نزد خدا کسی است که به عیال خدا سود رساند و خانواده ای را شاد کند.

وی بر ضرورت بهره گیری از ظرفیت بالای خیرین برای بهبود شرایط زندگی خانواده‌های زندانیان تاکید کرد و افزود : همه باید برای آزادی زندانیانی که در حوادث به طور ناخواسته گرفتار شده‌اند تلاش کنند.

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : با برگزاری جشن گلریزان شاهد بازگشت زندانیان غیرعمد به آغوش خانواده ها هستیم که این کار بسیار مقدس است ./ایرنا


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.